Aktualności

01 listopada 2016 22:48 | Aktualności

Śladami Naszych trzecioklasistów

17.X.2016r. minęło 206 lat od śmierci wielkiego polskiego kompozytora- Fryderyka Chopina. W dniu 18.X.2016r. klasy IIIc i IIId pojechały na jesienna wycieczkę autokarową. Pierwszym punktem programu był spacer ścieżką dydaktyczną Kampinowskiego Parku Narodowego gdzie uczniowie  utrwalili swoje wiadomości na temat lasu.

Drugim punktem programu wycieczki była Żelazowa Wola - miejsce urodzin Fryderyka Chopina. Wysłuchaliśmy na żywo koncertu fortepianowego młodego pianisty - ucznia Szkoły Muzycznej III stopnia Pawła Gwoździa . Kontakt ze sztuką bardzo nas poruszył. Obejrzeliśmy film na temat życia i twórczości Fryderyka Chopina- po polsku i po angielsku.

Kolejnym punktem programu był zwiedzanie ruin zamku w Sochaczewie. Ten zabytek wyraźnie podziałał na wyobraźnię uczniów.

Ostatnim - czwartym celem Naszej podróży był Kościół w Brochowie- miejsce Chrztu małego Fryderyka Chopina i ślubu jego rodziców, oraz starszej siostry. Program wycieczki był bardzo bogaty i wartościowy, pogoda była dla nas łaskawa, a pani przewodnik bardzo ciekawie i wyczerpująco opowiadała o wszystkim co oglądaliśmy. Kupilismy interesujące pamiątki. Następnego dnia wspólnie obejrzeliśmy zdjęcia z wycieczki i dzieliliśmy się wrażeniami oraz zdobytą wiedzą. Powstały piękne prace plastyczne wykonane przez uczniów. Cieszyliśmy się że mogliśmy odbyć tę interesującą podróż.

Z okazji Dnia Edukacji Narodowej 13.X.2016r. Uczniowie klas 3b, 3c i 3d a także Zespół Wokalny i Zespół Instrumntalny Naszej szkoły zaprezentowali całej społeczności szkolnej i zaproszonym gościom ciekawy program artystyczny. Były życzenia, wiersze, tańce i piosenki. Dzieci klas III i młodzież z zespołów zaprezentowały swoje wszechstronne talenty, które rozwijają także poza szkołą. Na koniec otrzymali gorące podziekowania i gromkie brawa. Cala szkoła  "tonęła w kwiatach". Były ciepłe uśmiechy, piękne laurkii miłe słowa kierowane do wszystkich uczniów i ich rodzin, oraz do kadry pedagogicznej.

Uczniowie klas III napracowali się w tym czasie, za co należy sie im pochwala i gromkie brawa.